Kérdésed van? info@tarsasbolt.hu | Tel.: 30/563-7749

Nincs termék a kosárban

Kezdő / Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Vásárlási feltételek

(Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek)

Bevezetés

Vásárlás – a termék kiválasztása

Árak

Kedvezmények, kuponok

A rendelés elküldése

Rendeléskövetés

Fizetési módok

Szállítás

Pénzvisszafizetési garancia / elállás

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

Megrendelés módosítása, törlése

Panaszkezelés

Felelősség korlátozása

  1. Bevezetés

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben annak minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Üzemeltetői adatok:

Cégnév: Szuhi Attila ev.

Székhely: 2500 Esztergom, Akácos u. 2.

Adószám: 66831840-1-31

Bankszámla szám: 11773456-01440193

Telefonszám: +36 (30) 563 7749

Email cím: info (kukac) tarsasbolt.hu

Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-100182/2016.

Általános adatok:

A tarsasbolt.hu webáruház által forgalmazott termékek köre: társasjáték, és kártyajátékok.

A szerződés nyelve: magyar.

A szállítás várható teljesítése: a webáruházba feltöltött termékek mindegyikét nem tartjuk állandóan saját készleten. A legtöbb, általunk felkínált terméket átlagosan 2-3 munkanapon belül szállítjuk, azonban egyes esetekben előfordul, hogy a rendelt termék nem érhető el a magyarországi importőrök raktáraiban sem, ebben az esetben azonban ezt feltétlenül jelezzük.

  1. Vásárlás – a termék kiválasztása

Azalsó menüsorokban található linkekre kattintva megtekinthető az áruházhoz kapcsolódó alapvető tudnivalók. A weboldal logójára kattintva minden esetben az áruház kezdő oldalára léphetsz vissza, a fejlécben a kategóriák linkjeit találhatod. A középső hasábon az aktuális akciókat, kiemelt ajánlatokat, legfrissebb termékeket találhatod meg, míg a fejlécben láthatod kosarad tartalmát.

Az áruházunkban rendelés feladása nélkül is tájékozódhatsz termékeinkről, adataid megadása nem szükséges. A kiválasztott termékre kattintva tekinthető meg annak bővebb ismertetője, igyekszünk mindenről annyi információt feltüntetni, amennyi szükséges egy megalapozott döntés meghozatalához.

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. Azzal, hogy a webáruházat böngészed, majd rendelést adsz le, elfogadod a használati feltételeket és nyilatkozol arról, hogy nagykorúként vásárolsz.

A termék kiválasztása

Ha a kiválasztott terméket szeretnéd megvásárolni, akkor kattints a „Kosárba” gombra, így azt egy virtuális kosárba helyezed. A Kosár tartalma az oldal jobb oldalán található, „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálod a tartalmán kívül a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt tudod leellenőrizni a rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, amelyeket igény szerint módosíthatsz/javíthatsz, illetve amennyiben egy akciós termékhez ajándék választható, azt szintén itt teheted meg.

Lehetőséged van arra is, hogy a terméket hozzáadd kívánságlistádhoz, amennyiben tetszik, de valamilyen oknál fogva most mégsem szeretnéd megvásárolni. Itt külön megjegyzést is hozzáadhatsz a kiválasztott tételhez.

  1. Árak

Áraink a megrendelés időpontjában érvényes bruttó listaárak.

A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben azonban a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatunk az új adatokról, és lehetőséged van arra, hogy újragondold a rendelésed.

  1. Kedvezmények, kuponok

A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével – hasonlóan az ajándékutalványhoz – csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kuponok felhasználásakor a kupon kódját kell megadni a kosár tartalma alatti üres rubrikában, majd a „Kedvezmény hozzáadása” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke.

A rendelés véglegesítését követően nincs mód az utalvány utólagos beszámítására. Az utalvány készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges. A fel nem használt összegrész elveszik.

  1. A rendelés elküldése

Ha mindent leellenőriztél, akkor egyszerűen kattints a „Pénztár/Fizetés” gombra. Ezután van még lehetőséged kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként, vagy új vásárlóként szeretnél-e vásárolni. Kérjük vedd figyelembe, hogy Kosár értéktől függően egyes esetekben (amennyiben a rendelt terméket rendelésre vesszük fel, illetve bruttó 50.000 Ft feletti rendelés esetén) előleg fizetését kérhetjük.

Nálunk a vásárláshoz nem szükséges regisztrálni! Ha nem akarod, nem muszáj megadnod adataidat, csupán a legszükségesebbeket fogjuk megkérdezni Tőled, hogy rendelésed pontosan célhoz érjen. Azonban ha mégis regisztrálsz, ezt mi díjazzuk, és azon túl, hogy következő vásárlásnál nem kell újra és újra begépelned adataidat, kedvezmények és további akciók várnak Rád! Tehát úgy gondoljuk, érdemes egy jelszót is megadni miután megadtad e-mailcímedet.

Amennyiben korábban már vásároltál, és regisztráltál, csak e-mail címedre és jelszavadra lesz szükségünk. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket rendszerünk eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlásnál csupán nevedet, számlázási illetve szállítási címedet kell megadnod.

A következő lépésben válaszd ki a Neked megfelelő szállítási, valamint a Fizetési módot, majd a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik a munkanapok figyelembevételével.

  1. Rendeléskövetés

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és (később) egy másikat a várható szállítási időpontról. Egyeztetés esetén hívj bennünket a „Kapcsolatok” linken található telefonszámon, vagy írj nekünk e-mailt.

  1. Fizetési módok

Áruházunkban utánvételes készpénzfizetésre és banki átutalással történő fizetésre van lehetőség, illetve PayPal elfogadóhelyként az info@ite.hu emailcímre is küldhető a rendelés ellenértéke.

Utánvételes készpénz fizetési mód választása esetén a rendelt áru készpénzben fizetendő a kézbesítő futárnak.

  1. Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása Posta futárszolgálattal történik, egyes esetekben saját futár által történik, alternatív szállítási módként Csomagponton történő átvétel választható. A termék szállítási idejét a visszaigazoló e-mail tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található e-mailcímen vagy telefonszámon.

Kiszállítási idő: átlagosan 2-14 munkanap, azonban amennyiben 5 munkanapot meghalad a kiszállítás, erről feltétlenül értesítünk e-mailben.

Szállítás díja

Kizárólag Magyarország határain belül van módunk kiszállítani. Bruttó 15.000 Ft fölötti rendelés esetén ingyenes, egyébként bruttó 990 Ft a házhoz szállítás díja. Csomagponton történő átvétel egyelőre nem lehetséges.

  1. Pénzvisszafizetési garancia / elállás

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 17/1999. (II. 5.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint a vásárló a szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható. Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríti.

Amennyiben vásárlóként élni kívánsz elállási jogoddal, elérhetőségeink valamelyikén kérjük jelezni szándékodat. Amennyiben lehetséges, kérjük, hogy minőségbiztosítási okokból elektronikus levélben is jelezd nekünk az elállást. A postai úton küldött értesítőt kérjük, hogy ajánlott küldeményként add fel, mert a postára adás dátuma csak így igazolható. Ilyen esetben cégünk a postára adás időpontját veszi figyelembe. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül.

Felhívjuk a figyelmét, hogy az elállás nem gyakorolható a joggal való visszaélés tilalmába ütköző módon. Ennek megfelelően Ön csak akkor gyakorolhatja jogszerűen elállási jogát, ha a megvásárolt termékeket hiánymentesen juttatja vissza Társaságunkhoz. A teljes vételárat csak valamennyi megrendelt és átvett termék hiánytalan visszaszolgáltatása esetén áll módunkban visszafizetni. Társaságunk követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenését, illetve ésszerű költségeinek megtérítését.

A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t személyes, postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza az Társasbolt.hu címére. Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie.

  1. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelésed az áruházon keresztül eljuttatod hozzánk. Megrendelésed akkor lép életbe, amikor e-mail-ben a következő visszaigazolást küldjük: A megrendelés frissítésre került, jelenlegi állapot: Feldolgozás alatt.

Minden megrendelés egyedi azonosítóval (sorszámmal) van ellátva, amit belépés után vagy a „Fiók”-ra kattintva bármikor ellenőrizhetsz. Itt találhatóak a korábbi rendelések is. Minden megrendelés egy-egy szerződés, amely a vásárlás alapja. A Társasbolt.hu elkötelezett híve a környezetvédelemnek. Ennek az eszmének tükrében keressük a lehetőséget a felhasznált papír csökkentésére, így fokozatosan áttérünk az elektronikus számlázásra. Rendelésed pénzügyi rendezése esetén az elektronikus számlát befogadottnak tekintjük.

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a webáruház tulajdonában marad.

  1. Megrendelés módosítása, törlése

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged. A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor automatikus értesítést küldünk a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül létrejött szerződésnek, csupán jelzi, hogy rendelésedet rendszerünk regisztrálta és továbbította illetékes munkatársunk felé.

A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailben értesítünk a teljesítés várható időpontjáról és a teljesítés megkezdésének tényéről („A megrendelés frissítésre került, jelenlegi állapot: Feldolgozás alatt”). Amennyiben erről értesítést nem kapsz 48 órán belül (a munkanapok figyelembevételével), úgy ajánlattételi kötelezettségeid megszűnnek. Miután a második e-mailt megkaptad, már csak a „Kapcsolat” menüpont alatt található elérhetőségen van lehetőséged rendelésed visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (info@tarsasbolt.hu).

  1. Panaszkezelés

Amennyiben rendelésed kapcsán valamilyen gondot észlelsz, akkor kérjük haladéktalanul felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívd ügyfélszolgálatunkat. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezd cégünk felé az alábbiakat:

Megrendelő neve,

Rendelési szám,

Panasz típusa és leírása.

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:

A csomagot már fizetted, azonban átvételkor mégis kérik a csomag ellenértékét készpénben fizetni. – Ha van rá lehetőséged, akkor kérjük, azonnal hívd ügyfélszolgálatunkat. Rövid időn belül töröltetni tudjuk az utánvét összegét, és átveheted a csomagot. Amennyiben átvetted a csomagot, akkor írd meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámla számodat és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt. E mellett az összeg le is vásárolható webáruházunkban.

Kimaradtak termékek a csomagból. – Kérjük leírni, hogy milyen tételek nincsenek a csomagban, de a számlán igen, kivizsgáljuk, és valós bejelentés esetén térítésmentesen küldjük a hiányzó terméket. Fel

  1. Felelősség korlátozása

Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az Társasbolt akadálytalan működését és a vásárlást,

Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon,

Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett –, de főleg bármilyen adat elvesztése,

Bármely szoftver nem megfelelő működése,

Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a Társasbolt áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

Az Társasboltot működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.